Tietoja Aki Salo

Tarkastelen isännöintiä markkinoinnin ammattilaisen, asukkaan ja taloyhtiön hallitusjäsenen silmin. Twitter @akisalo

Konsensus vaatii harjoittelua

Yksi yhtiökokous, 14 asukaskokousta ja kolmisenkymmentä hallituksen kokousta. Siinä asunto-osakeyhtiöni kokoussaldo viimeiseltä 12 kuukaudelta. Ei ihan normaali määrä, mutta ei yhtiömmekään ole ihan normaali: meillä ei ole vielä taloa.

Yhteisen näkemyksen eteen tarvitaan työtä. Kaikki ideat eivät mahdu mukaan, mutta lopputuloksen tulisi tyydyttää kaikkia.

Lue loppuun

Isännöintiyhtiön markkinointi on asiakkaan etu

”Jos isännöintiyritys mainostaa, se on huono. Hyvien ei tarvitse.” Tällaiseen ajattelumaailmaan törmää isännöinnin asiakaskunnassa, mutta myös isännöintiyrityksissä. Markkinointi nähdään epärehellisenä leuhotteluna, johon joutuu alentumaan vain silloin, kun tuote ei ole kunnossa.

Ajattelutapa on väärä ja mikä pahinta, vahingollinen sekä isännöinnille että sen asiakkaille. Lue loppuun